Tuesday 3 June 2014

MALAYSIA ORIENTEERING ASEAN CUP CIRCUIT 2014, GUA TEMPURUNG, PERAK.


Pada 3 Mei 2014, Hanis dan rakan sekelas dari uth2 telah mengambil bahagian dalam MALAYSIA ORIENTEERING ASEAN CUP CIRCUIT di Gua Tempurung, perak. 

Logo Malaysia Orienteering Asean Cup Circuit 2014
Kejohanan ini, peserta diuji dari segi ketahanan mental dan fizikal. Ini adalah kali pertama Hanis melibatkan diri  dalam game yang agak lasak dan mencabar.
 Cabaran individu ini , peserta disediakan dengan peta topografi di sekitar kawasan Gua Tempurung dan petunjuk arah. Jarak litar ini ialah kira-kira 14.8 km dan kami harus menyelesaikan 13 check point yang telah ditetapkan dengan menggunakan “dibber”.
Alhamdulillah, walaupun pulang tanpa hadiah kami semua berpuas hati kerana semua peserta Politeknik Ibrahim Sultan berjaya menamatkan kejohanan itu dengan keputusan membanggakan.
Di sini, Hanis ingin berkongsi beberapa gambar di Gua Tempurung Perak.

Peta dan "check point"
"Dibber"
Sebelum bermulanya game
"My Team"
Finish...
 Akhirnya, Yeayyyy saya boleh!!!
 Thank kepada rakan seperjuangan saya yang memberi semangat kepada saya untuk meneruskan perjalanan hingga ke garisan penamat.



No comments:

Post a Comment

Quotes

“Travel.

As Much As You Can.

As Far As You Can.

As Long As You Can.

Life’s Not Meant To Be Lived In One Place”quote